Basit, rahat ve çabuk alışveriş.
Aynı Fanila gibi.

Alışverişinizin her aşamasından memnun olmanızı istiyoruz. Bu yüzden Fanila.com.tr’de siparişler basit, ödeme çeşitli ve güvenli, teslimat hızlı ve ücretsiz, görüşlerinizi paylaşmak kolaydır. Geri kalan soruların cevabı ise bu sayfada.

 

HIZLI ERİŞİM

SİPARİŞİNİZ

Siparişlerinizle ilgili bilgilere buradan erişebilirsiniz. Ne yapmak istiyordunuz?

SİPARİŞ DURUMU

Siparişinizle birlikte verilen sipariş numarasını ve e-posta adresinizi aşağıdaki kutucuklara girip "Sorgula" butonuna tıkladığınızda siparişinizin hangi aşamada (onay - paketleme - kargo - dağıtım) olduğunu görebilirsiniz. Siparişinizi yeni verdiyseniz bilgi almak için bir kaç dakika beklemeniz gerekebilir.
 

ÖDEME SEÇENEKLERİ

Tüm ödeme seçeneklerimizi ve diğer ayrıntılar için doğru yerdesiniz. Ne yapmak istiyordunuz?

TÜM ÖDEME SEÇENEKLERİ

Fanila.com.tr’den yapacağınız alışverişlerinizdeki ödemelerinizi Banka Havalesi, EFT, MasterCard, Visa, Visa Electron ve American Express Kredi Kartları, tüm bankların Banka/ATM Kartları, Paypal ve BKM Express aracılığıyla yapabilirsiniz. Banka Havalesi ve EFT seçenekleri ile yapılacak siparişlerinizde, 3 gün içerisinde tarafımıza aktarılmayan ödemelerin bağlı olduğu siparişler iptal edilir.
 

HAVALE/EFT

Banka Havalesi ya da EFT ile yapacağınız ödemelerde, para transferi sırasında açıklama kısmına sipariş numaranızı yazmanız gerekmektedir. Ödemenizi yaptınız fakat siparişiniz kargoya verilmediyse bize destek@fanila.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

HESAP BİLGİLERİ

T. Garanti Bankası
Merter Çarşı Şubesi (1258 Şube Kodu)
Hesap Numarası: 6299334
IBAN Numarası: TR97 0006 2001 2580 0006 2993 34
Alıcı Adı: FANILA GIYIM LTD ŞTİ
 

KREDİ KARTI İLE ÖDEME

- Dikkat Edilmesi Gerekenler

Kredi kartı ile ödeme yaparken sayfadan çıkmamaya veya her hangi başka bir linke tıklamamaya dikkat ediniz. Bu, siparişinizin tekrarlanmasına ya da hatalı gerçekleşmesine yol açabilir. Ödemenizi yaptıktan sonra ödeme yöntemini ne yazık ki değiştiremezsiniz. Eğer son anda ödeme yönteminizi değiştirmek istediyseniz, bu aşamadan sonra siparişinizi iptal edip yeniden bir sipariş vermelisiniz. İptal olan siparişinize ilişkin ödemeyi tekrar size iade edeceğiz.

- Taksit Seçenekleri

Kredi Kartı ile yapacağınız ödemelerinizde aşağıdaki kartlara (Bonus, World, Axess, CardFinans, MaximumCard, Asyacard, Parafcard) taksit imkanı sunmaktayız. Kredi kartınızla tek seferde, 2 ya da 3 taksitle alışveriş yapabilirsiniz. Tüm taksitlerinizi peşin fiyatına ve vade farkı ödemeden yapabilirsiniz. KDV dahildir.
 

BANKA KARTI İLE ÖDEME

Fanila.com.tr’de yapacağınız alışverişlerde banka hesabınıza ait Banka/Atm (Debit) kartınızı kullanabilirsiniz. Tüm bankaların banka kartları geçerlidir.

Banka kartı ile yapılan işlemlerde standart ödeme adımlarına ek olarak; güvenliğiniz için 3D Secure sistemi kullanılmaktadır. Çalıntı kartların ani kullanımını önlemek amacıyla yapılan bu işlem, uluslararası ödeme altyapı sağlayıcıları Visa ve Mastercard tarafından zorunlu kılınmıştır.

Banka Kartı ile ödemelerde taksit seçeneği bulunmamaktadır. Yapacağınız ödemelerde banka hesabınızda yeterli bakiye bulunmaması durumunda alışveriş işlemi gerçekleşmez. İade işlemlerinde karta ait banka hesabına ücretiniz iade edilir.

ÖDEME SİSTEMLERİ ÇÖZÜM ORTAĞI: PAYU BİLGİ TEKNOLOJİLERİ

Fanila.com.tr kredi kartı ve banka kartı ile yapılan ödemelerde PAYU Ödeme sistemlerini kullanmaktadır. Alışverişlerinizden sonra ödemelerinizle ilgili PAYU tarafından ayrıca bilgilendirilebilirsiniz.

ÖNEMLİ UYARI!:

PayU Ödeme Sistemleri altyapısını kullanan sitelerde yapılan alışverişlerde; eğer Akbank veya Yapı Kredi kartlarını (banka veya kredi kartı) kullanırsanız bu alışverişlere istinaden ekstrenizde "İşyeri Adı" kısmında "PayU_TR-Fanila.com.tr" yer alacaktır; bunun dışında kullandığınız kartlarda ise bu alanda "PayU Ödeme Hizmetleri" ifadesini göreceksiniz. PAYU Ödeme Sistemleri'nin diğer bankalarla da bu konuda çalışmaları devam etmektedir.
 

KAPIDA ÖDEME

Fanila.com.tr’de yapacağınız alışverişlerde kapıda ödeme seçeneği bulunmaktadır. Kapıda Ödeme seçeneği 500 TL altındaki siparişler için geçerlidir.Siparişiniz tamamlandıktan sonra sizinle irtibata geçilecek, onayınız alındıktan sonra siparişiniz tarafınıza iletilecektir. Kapıda ödeme hizmet bedeli siparişinizin ödeme aşamasında belirtilmiştir ve siparişinize eklenecektir.

İade talebi durumunda iadeniz havale/eft ile yapılcaktır. Bu sebeple banka hesap bilgilerinin iletilmesi zorunludur.

Kapıda ödeme seçeneği ile ilgili anlaşmalı firma yetkilisi, siparişinizi teslim etmek için sizden kimlik bilgilerinizi doğrulamanızı isteyebilir. Aynı şekilde sizde, ödeme yapmadan önce firma çalışanından kimlik bilgilerini doğrulamasını isteyebilirsiniz. Yaşadığınız herhangi bir sorunda bizi bilgilendirmeniz yeterli olacaktır.

Kapıda Ödeme seçeneğinde şimdilik nakit ödeme alınabilmektedir. Kredi kartı seçeneği bulunmamaktadır.  

TESLİMAT KOŞULLARI

Fanila.com.tr’den tüm gönderiler ücretsizdir.

SÜRE

Fanila.com.tr'de genel olarak tüm siparşleriniz en geç 24 saat içerisinde kargoya verilir. Siparişler tüm Türkiye’ye 1-3 iş günü arasında teslim edilir. (Bu sürenin en kısada tutulması için elimizden geleni yapıyoruz.) Gönderileriniz anlaşmalı kargo firmamız ile tarafınıza ulaşacaktır.

Teslimat zamanınız, bulunduğunuz adrese göre değişebilir. Lütfen siparişinizi verirken en güncel ve doğru adresinizi, doğru şekilde yazdığınızdan emin olunuz. Kargo firmasından doğabilecek gecikmelerden dolayı şimdiden özür dileriz.

BİLGİLENDİRMELER

Siparişinizin ardından, kargo bilgilerinizi size e-posta aracılığıyla gönderiyoruz. Ayrıca gönderinizin durumuyla ilgili bilmeniz gereken başka bir ayrıntı olursa bunu da e-posta ile bildiriyoruz.

TELİMAT ADRESİNİZİ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORSANIZ:

Siparişinizi verdikten sonra teslimat adresinizi değiştirmek istiyorsanız, en kısa sürede destek@fanila.com.tr adresine e-posta gönderiniz. Kargoya verildikten sonra sipariş adreslerini değiştirmek mümkün değildir. Ya da ancak sizin ve kargo firmasının arasındaki iletişimle mümkün olabilir.

İPTAL, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİM KOŞULLARI

Bu sayfaya geldiğinize üzüldük :( Ama yine de size yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağız. Nasıl yardımcı olabiliriz?

SİPARİŞ İPTALİ

Siparişinizi iptal etmek için; lütfen aynı gün 17:30’e kadar telefonla bize ulaşarak iptal talebinizi bize iletin. Eğer ödeme yaptığınız bir siparişi iptal etmek istediyseniz, ödemeniz alındıktan sonra elde edilen banka bilgileri ile paranız iade edilecektir.

Siparişinizin iptali için bizi 0212 438 63 69 ya da 0 (533) 616 24 69 numarasından arayabilir ya da destek@fanila.com.tr’ye e-posta gönderebilirsiniz.

ÜRÜN İADE İŞLEMİ

Satın aldığınız bir ürünü iade şart ve koşullarını sağladığı takdirde 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz ya da değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Ürün iade işleminiz, iade şart ve koşullarına uygunluğu açısından; ürünleriniz alındıktan sonra 3 iş günü içerisinde değerlendirilip tarafınıza dönüş yapılacaktır. Onaylanan iade taleplerinize ait geri ödemeler 3 iş günü içerisinde yapılır. Bilginiz olması açısından; para iadenizin hesabınıza ya da kartınıza yansımasıyla ilgili elimizde olmayan ve bankanızdan doğabilecek gecikmeler yaşanabilmektedir. Anlaşmalı kargo firmamız tarafından gönderilmeyen; ya da iade formu doldurulmadan yapılan işlemler kabul edilmez ve tarafınıza geri döner. Bir ürünü iade ettiğinizde; açılmasının getirdiği deformasyonlar hariç ürünü tüm parçalarıyla eksiksiz olarak satın aldığınız gibi iade etmeniz gerekir. Eksik fatura nüshalı, ambalajsız (parça iadeler hariç) ürünler asla kabul edilmez.

ÜRÜN İADE KOŞULLARI VE ŞARTLARI

Satın aldığınız ürünleri iade edebilmeniz için ürünlerin elimize ulaştığında;

- Kullanılmamış ya da yıkanmamış olması,
- Etiket, yaka kartı, sallantı kartı kesilmemiş, koparılmamış ve zarar görmemiş olması,
- Bandrolünün çıkarılmamış olması,
- Ürün orjinal ambalajının herhangi bir zarara uğramamış olması (orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez),
- Özetle yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.

Satın aldığınız ürünleri iade ederken;

- Gönderim ücretleri anlaşmalı firmamız Yurtiçi Kargo ile gönderildiği takdirde bize aittir. Lütfen alıcı ödemeli olarak gönderiniz. Farklı bir kargo şirketiyle gönderirseniz kargo size ait olacaktır.
- Ürün iade koşullarının eksiksiz olması gerekmektedir.
- Ürünlerin kargo sırasında uğrayacağı herhangi bir zarar ın iade koşullarını etkilemesinden dolayı şirketimiz sorumluluk kabul etmemektedir.
- Ürün faturası ile birlikte; orjinal kutu/ambalajında, tüm aksesuar ve etiketleri ile birlikte teslim edilmelidir.
- İade koşullarının sağlanamaması durumunda tekrar gönderilen ürünün gönderim ücretleri de alıcıya aittir.
- Faturası şirket adına kesilmiş kurumsal müşterilerin, iade ettikleri ürünlerle birlikte bir iade satış faturası vermesi gerekir.


ÜRÜN İADESİ NASIL YAPILIR?

Ürününüzü iade etmek için; bu sayfada yukarıda sağda bulunan İade ve Değişim Formu kutucuğuna tıklayınız. Bu formu eksiksiz olarak doldurduktan sonra ürünlerinizi aşağıdaki adresimize kargolayabilirsiniz. İade işleminin sorunsuz bir şekilde gerçekleşmesi için, lütfen formu eksiksiz bir biçimde doldurduğunuza emin olun.

FANİLA GİYİM TEKSTİL SANAYİ PAZARLAMA VE TİC. LTD. ŞTİ.
ADRES: Oruçreis Mh. Tekstilkent Cd. Tekstilkent İş Merkezi 10 AG / 345 ESENLER /İSTANBUL

Telefonla iade alınmamaktadır. Telefonla iade taleplerinde yukarıda açıklanan aşamalara yönlendirileceksiniz.

ÜRÜN DEĞİŞİM İŞLEMİ

Ürününüzün beden ya da renk (ürünü satın alırken değişen seçenekler) doğrultusunda değişimini yapabilirsiniz. Gönderim ücretleri anlaşmalı firmamız Yurtiçi Kargo ile gönderdiğiniz takdirde bize ait. Alıcı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

Ürünlerinizin değişimi için gönderdiğiniz kargonun içerisine değişiminiz ile ilgili ufak bir not bırakırsanız değişiminizi çok daha hızlıca gerçekleştirebiliriz. Eğer değiştirmek istediğiniz ürünün bedenin stokları elimizde kalmadı ise size telefon ya da e-posta ile mutlaka bilgi vererek işleminizi sizden teyid alarak gerçekleştireceğiz.

ÜRÜN DEĞİŞİM KOŞULLARI VE ŞARTLARI

Satın aldığınız ürünleri değiştirebilmeniz için ürünlerin elimize ulaştığında;

- Kullanılmamış ya da yıkanmamış olması,
- Etiket, yaka kartı, sallantı kartı kesilmemiş, koparılmamış ve zarar görmemiş olması,
- Bandrolünün çıkarılmamış olması,
- Ürün orjinal ambalajının herhangi bir zarara uğramamış olması (orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez),
- Özetle yeniden satılabilir özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.

Satın aldığınız ürünleri değiştirirken;

- Gönderim ücretleri anlaşmalı firmamız Yurtiçi Kargo ile gönderildiği takdirde bize aittir. Lütfen alıcı ödemeli olarak gönderiniz. Farklı bir kargo şirketiyle gönderirseniz kargo size ait olacaktır.
- Ürünlerin kargo sırasında uğrayacağı herhangi bir zarar ın değişim koşullarını etkilemesinden dolayı şirketimiz sorumluluk kabul etmemektedir.
- Ürün değişim koşullarının eksiksiz olması gerekmektedir.
- Ürün orjinal kutu/ambalajında, tüm aksesuar ve etiketleri ile birlikte teslim edilmelidir. (Değişimlerde fatura gönderilmesine gerek yoktur.)


ÜRÜN DEĞİŞİMİ NASIL YAPILIR?

Öncelikle değişim yapmak istediğiniz ürün için; bu sayfada yukarıda sağda bulunan İade ve Değişim Formu kutucuğuna tıklayınız. Bu formda iade nedenini “Değişim” olarak seçip doldurduktan sonra işleminizin sonlandırılması için ürünü aşağıdaki adresimize göndermeniz yeterlidir. Gönderiniz bize ulaştığında değişim işleminizi hemen gerçekleştirip size bilgi vereceğiz. 

FANİLA GİYİM TEKSTİL SANAYİ PAZARLAMA VE TİC. LTD. ŞTİ.
ADRES: Oruçreis Mh. Tekstilkent Cd. Tekstilkent İş Merkezi 10 AG / 345 ESENLER /İSTANBUL


Telefonla değişim yapılamamaktadır. Telefonla değişim taleplerinde yukarıda açıklanan aşamalara yönlendirileceksiniz.
 

ÜRÜNÜNÜZ BEKLEDİĞİNİZ GİBİ GELMEDİ Mİ?

Öncelikle özür dileriz!

Hemen yukarıda sağda bulunan İade ve Değişim Formunu doldurun. İade nedenini “Hasarlı Ürün” olarak seçin. En kısa zamanda size telefon ya da e-posta ile ulaşacağız ve işleminizi başlatacağız. Ürününüzdeki hasarın incelenip bizden kaynaklandığına emin olduktan sonra hızlıca yenileyeceğiz. Kaybettiğiniz zamanı ve olası memnuniyetsizliğinizi telafi etmek için elimizden geleni yapacağız.

Hasarlı ürünlerde iade kargo ücretleri anlaşmalı firmamızla yapılacak şekilde tarafımızdan karşılanacaktır.

Bu işlem telefonla yapılmamaktadır. Telefonla iade taleplerinde yukarıda açıklanan aşamalara yönlendirileceksiniz.
 

İLETİŞİM FORMU

Her türlü fikir, öneri veya sorununuzu bizimle paylaşın. Size en kısa sürede cevap vereceğiz. Yıldız (*) işaretli alanlar doldurulması zorunlu alanlardır. Siparişinizle ilgili bize ulaşacaksanız, işleminizi hızlandırmak için sipariş numaranızı mesajınızda belirtiniz.

 

BEDEN & KALIP REHBERİ

Ürünlerimiz şimdilik tek kalıp seçeneği ile sunulmaktadır. Biz bu kalıba PerfectFit diyoruz PerfectFit kalıp, Fanila’nızı giydiğinizde üzerinize yapışmaz, ancak üzerinize tam oturur. Ayrıca rahattır. Her türlü kullanım için en ideal formdur.

Ürünlerimize ait beden bilgilerini aşağıda bulabilirsiniz.

ÖLÇÜ TABLOSU

Aşağıdaki tabloda Fanila tişörtlerin beden ölçülerini santimetre olarak görmektesiniz. Size en uygun bedeni seçmek için; bir mezura yardımı ile sağ taraftaki kılavuz görsel üzerinde numaralandırılan bölgeleri, mezura vücudunuzu tam saracak şekilde ölçün. Mezuranız yoksa, bu işlemi iplik yardımıyla yapip daha sorna cetvel ile ölçebilirsiniz. Ölçümü yaparken vücudunuzu kasmadan rahat durunuz. Tam ölçüyü bulmak için mümkünse üzerinizde bir kıyafet yokken yapın.

TEMİZLİK & BAKIM REHBERİ

Fanila’nızın temizliği ve bakımı için, satın almış olduğunuz ürünün yıkama talimatının bulunan yıkama talimatlarına uygun olarak yıkandığına emin olunuz.

Yıkama sıcaklığınızı yine ürünün yıkama talimatı üzerinden kontrol ediniz. Yüksek sıcaklıktaki suyla yıkanmış giysiniz yıpranabilir. Giysinizin deforme olmaması ve diğer çamaşırlardan leke alabileceği ihtimaline karşın aynı renge sahip giysilerle birlikte, ters çevirerek yıkayınız. Çamaşır suyu kullanmayınız. Giysinizi çamaşır makinesine nemli şekilde koymayınız.

Yoğunlaştırılmış kimyasal içeren deterjanlar kullanmamaya özen gösteriniz. Bu deterjanların yanlış miktarlarda kullanılması, giysinizin ömrüne etki edebilir. Açık havada ve ipe asılarak kurulanması tercih edilir. Hafif nemli iken ütülemenizi tavsiye ederiz.

Siparişleriniz hakkında Pazartesi - Cuma günleri 09:30 - 17:30 arası 0 (533) 616 24 69 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.